Fru Elinas Liv.

En blogg om mig och mitt liv med matlagning, trÀning och mycket mer!

En bra helg 😀

AllmÀnt Permalink0

 MĂ„ndag igen. Och idag Ă€r det 100 dagar kvar till bebis Ă€r berĂ€knad, men antagligen kommer han inte dĂ„ 😉.


I lördags bestĂ€llde vi barnvagn. Köpte paket med bĂ„de sittdel och liggdel och ny bilstol. 
Blev britax smile 2. NĂ„got jag saknat med vĂ„ra andra vagnar vi haft Ă€r att det inte har funkat att sĂ€tta bilstolen direkt pĂ„ chassit sĂ„ de va en av kriterierna denna gĂ„ngen. Ett annat mĂ„ste va att sittdelen skulle va högre upp sĂ„ de inte skulle bli sĂ„ trĂ„ngt vid varukorgen. 
Fick ett vĂ€ldigt bra paket pris sĂ„ slog till direkt. Nu vĂ€ntar vi bara pĂ„ leverans. 



Har gĂ„tt igenom alla bebis klĂ€der osv ocksĂ„ och de Ă€r vi helt klara med nu. Behöver inte köpa mer. Det fĂ„r bli senare nĂ€r han kommer upp i strl 74. 

Idag ska jag prata med körskolan och se om jag kan boka tid för halkan. Hoppas pĂ„ att kunna göra den snart innan magen blir förstor. Jag Ă€r klar med nĂ€sta all teori som ska pluggas in och jag har nĂ„gra körlektioner kvar men sen hoppas jag pĂ„ att va klar. MĂ„let var frĂ„n början att va klar i början av april men de verkar som jag blir klar tidigare, fast beror lite pĂ„ om de Ă€r kö eller lĂ„ng vĂ€ntetid pĂ„ de olika delarna osv. 


I lördags var vi Àven en svÀng inom familia och hÀlsade pÄ 2 av hundarna frÄn pawpatrul (barnprogram).
Sen blev de inköp av ny bilstol till Ludvig eftersom han börjar vĂ€xa ur den gamla.  

Till top